Monday, September 3, 2007

spanish طرحة....


تذكرت نفسها...فهى تشحذ عواطف اللذين حولها كما يفعل هذا الشخص تماما

مع فارق غاية فى التفاهة...نقود

اعتطه كل الفكة التى فى حقيبتها وانصرفت تتسابق دعواته الى اذنيها


احست بشىء يجسم على صدرها

spanishف جذبت الوشاح عن رقبتها وحاولت معالجة طرحتها ال

كى تشعر بمذيد من الحرية...فوجدت نفسها تفك الطرحة باكملها

وتترك شعرها يطوحه الهواء البارد

بعدها احست بنظرات الشحاذ الذى كان لا يزال يتبعها بعينيه وهو يقول

"ربنا يكفينا شركم يا ولاد الكلب"

لم تلتفت له...فقط ابتسمت

واكملت طريقها الى الامام

16 comments:

خيرالدين said...

انا متضايق من اسم الايشارب
هم الاسبان عندهم ايشاربات اساسا

ولــــــــــو said...

الفكره حلوه جدا
الكلام جميل جده
القصه كلها جامده جدا
الشحات بارد جدا جدا

لو كنت أعلم said...

هههههههههههههههههههه

ماشي

هنمشيها عشان خاطرك

جنااااااان
وجامدة جداً

3ala asm masr said...

حلوه اوى القصه بجد ومن اول سطر شدتنى كان نفسى تبقى اطول من كده

Masry said...

شحاذ عن شحاذ يفرق .. اكيد شحاذ العواطف اللي فاهم ان في حاجة اسمها عواطف و عارف احتيجاته منها غير الشحاذ اللي مسجون في سجن المال زي ما ناس كتير في مصر مسجونة كدة ..
و اللي مسجون مبيبقاش شايف غير سجنة .. ادراكة و رؤيته علي قد الحتة اللي هوة مسجون فيها و علشان كدة بيحاسب الناس غلط بناء علي نظرتة الضيقة و ادراكة السطحي

انتي الي قلتي " متكتمش حاجة فقلبك " :)
و انا بقول الي انا شايفة حتي لو بيعبر عن فلسفة ما تخصني بس انتي اللي تتحملي السماح بحرية التعبير عندك طوا ما انا مبضرش حد :)

تحياتي

Lion king said...

kol sna we enti tayeba

Known as PHYSCO said...

حلوة يا رانا

Anonymous said...

شحات جامد جدا

وقصة جامدة جدا

تسلمي بجد يا رنا

rana 3amra said...

e7na

والله وانا كمان مبحبهوش
بس بالنسبه للاسبان انا ليا دعوة بكوريا واليابان والصين الشعبية :(
بس

rana 3amra said...

حاتم

انت اللى حلو جدااااااااا
طيب موت :)

rana 3amra said...

لو كنت اعلم

ربنا يخليكى انا كتبتها اصلا وانا قاعدة ع النت كدة دى حتى كانت كومنت انا كمتبته عند انا حرة

منورة يا معلم
:)

rana 3amra said...

هند

اهلااااااااااااان
منورة والله جدا
مع انك مكتئبة جدا
بس ع راى حاتم
انتى جدا جدا جداااااااا

rana 3amra said...

آاخر

ياااااااااه اول مرة مفهمتش حاجة بس تانى مرة فهمت جدا والله
بس عندك حق
واصلا حتى لو انا مكنتش كاتبه ع بابا البوابة بتاعتى حاجة
براحتك يا معلم البلوج بلوجك والمدونة مدونتك

منور :)

rana 3amra said...

Lion king™

وانت طيب بس انا عيد ميلادى بقالة شهر ونص يعنى بس مش مشكلة :)

منور انشالله مش اخر مرة

rana 3amra said...

آيات

دة انتى اللى حلوة :)
وهخلى امنية تورينى صورتك :)

rana 3amra said...

Anonymous

انا حاسة انك حد اعرفه مش عارفة ليه
بس شكراااااااا
بجد
ربنا يكرمك :)