Sunday, September 2, 2007

حاجات بحترفها...



قلبى عليه الجدع مش دريان بالتحويطة دى
(اللص والكلاب)


دة لسه صغار وقد ولادك
(شباب امرأه)


ضل يسعل حتى كاد ان يبثق روحه من فمه
(من وحى عمر اخويا)


كان لازم اسميها منى عشان تفضل منى معايا طول حياتى
(فيلم احمد ومنى)


الكيميا كبيرة حرام عليكو حداشر شابتر يا بقر
(مستر رزق مدرس الكيمسترى ف اولى ثانوى)


امرأة على الطريق
(لوحة رسمتها)


تفتكرى انا كدة هاشبع يا يسرية
(احلى الاوقات)


الى احمد ابراهيم القاطن بدير النحاس لا تشرب الدواء الدواء به سوموووون قاتل
(حياة او موت)


هيبقى صعب الواحد ينساك
(المهاجر)
تفتكرى يا رنا هايبقى صعب على حد ينساكى


حاجة غريبة اوى لما تحس بحالة عشق رهيبة مع ان مفيش حد موجود يعشقك اصلا
(انا)


اسكن بيوت الحزن اه ممكن...اسكن بيوت الفرح لا يمكن
(مش منير و مش انا)

6 comments:

husam shady said...

طب خدى دى
إظاهر إن الواحد بيتعلم إزاى يتفادى أخطاء الأخرين مش بيتعلم إزاى يمشى فى الطريق
واحد صاحبى بيتعلم السواقه
مساءك سعيد

Anonymous said...

ايوووة ..هى حالة العشق اللى ممكن حد يعيشها من غير ما يكون فى عاشق اساسا
...
جبتى حاجة أنا حاسة بيها من فترة ..
...
البوست دى عجبنى أوى ..و سعيدة إنى اتعرفت من بعيد على صاحبة أمنية ..
قولى لها انتى بس ريناد ..أو مها ..
:)

أنا مشتاقة للثانوية و لسنكم ده أوى أوى أوى

rana 3amra said...

husam shady

مساءك سمباتيك يا معلم :D

rana 3amra said...

مها

ياااااااااه اخيرا لقيت حد فاهمنى
ومن عنيا هاقولها اول ما اشوفها :)
منورة جدا والله

3ala asm masr said...

حالة العشق بلا عاشق وعلى راى كاظم الساهر
الليله احساسى غريب عاشق وانا مالى حبيب

Masry said...

دة مش عشق دي سعادة داخلية بس يمكن جديدة عليكي .. الانسان بيحسها لما يهد سجن من سجونة او يضيف لحريتة حرية جديد ساعتها بيبقي مبسوط و بيحب نفسة
خدي بالك من الشعور دة لانه جميل بس هيجي يوم و تدوري عليه و مش هتلاقيه بيجي زي الاول حتي لو هديتي سجن من سجون حريتك

تحياتي